Over Salescom Solutions

Klantbinding? Klantverbinding!

Salescom Solutions is groter dan sales. Je krijgt niet méér omzet door alleen te focussen op je verkoopteam. Laat je héle organisatie werken aan een optimale klantbeleving! Jouw medewerkers en managers maken straks een echte, oprechte verbinding met de klant en met elkaar. En vanuit die verbindingen ontstaan de juiste resultaten.

Klantbinding? Klantverbinding!

Salescom Solutions is groter dan sales. Je krijgt niet méér omzet door alleen te focussen op je verkoopteam. Laat je héle organisatie werken aan een optimale klantbeleving! Jouw medewerkers en managers maken straks een echte, oprechte verbinding met de klant en met elkaar. En vanuit die verbindingen ontstaan de juiste resultaten.

Leren over klanten,
leren over jezelf

In een traject van Salescom Solutions leren de deelnemers nieuwe vaardigheden aan en krijgen ze nieuwe inzichten en overtuigingen met betrekking tot klantbeleving, verkooptechnieken, communicatie en leidinggeven. Daarnaast leren zij veel over zichzelf. Waar zijn zij goed in en waar liggen eventuele belemmeringen? Bovenal leren de deelnemers hoe ze nieuwe vaardigheden en inzichten mee kunnen nemen naar de werkplek.

Leren over klanten,
leren over jezelf

In een traject van Salescom Solutions leren de deelnemers nieuwe vaardigheden aan en krijgen ze nieuwe inzichten en overtuigingen met betrekking tot klantbeleving, verkooptechnieken, communicatie en leidinggeven. Daarnaast leren zij veel over zichzelf. Waar zijn zij goed in en waar liggen eventuele belemmeringen? Bovenal leren de deelnemers hoe ze nieuwe vaardigheden en inzichten mee kunnen nemen naar de werkplek.

Borging in de
praktijk

Dat is misschien nog wel het belangrijkste: de implementatie van de training en coaching. Daarom zijn alle trainingen praktijkgericht. De theorie wordt direct door vertaald naar de praktijk door middels van diverse didactische oefeningen en opdrachten. Na de training is het van belang dat de training ook in de praktijk zelf gebord wordt. Daarom gaat een traject altijd door alle lagen van de organisatie heen. Managers en leidinggevenden leren hoe ze medewerkers het beste kunnen ondersteunen bij het oefenen met al die nieuwe vaardigheden, inzichten en overtuigingen.

Borging in de
praktijk

Dat is misschien nog wel het belangrijkste: de implementatie van de training en coaching. Daarom zijn alle trainingen praktijkgericht. De theorie wordt direct door vertaald naar de praktijk door middels van diverse didactische oefeningen en opdrachten. Na de training is het van belang dat de training ook in de praktijk zelf gebord wordt. Daarom gaat een traject altijd door alle lagen van de organisatie heen. Managers en leidinggevenden leren hoe ze medewerkers het beste kunnen ondersteunen bij het oefenen met al die nieuwe vaardigheden, inzichten en overtuigingen.

Met maatwerk altijd
een oplossing

Op onze pagina Trainingen zijn weliswaar alle trainingen keurig opgesomd, maar de trajecten van Salescom Solutions zijn maatwerk. Elk traject wordt aangepast aan jouw specifieke behoeften en wensen. Het maakt niet uit hoe complex of ongebruikelijk je vraag is, wij vinden altijd een oplossing.

Salescom oplossing
Salescom oplossing

Met maatwerk altijd
een oplossing

Op onze pagina Trainingen zijn weliswaar alle trainingen keurig opgesomd, maar de trajecten van Salescom Solutions zijn maatwerk. Elk traject wordt aangepast aan jouw specifieke behoeften en wensen. Het maakt niet uit hoe complex of ongebruikelijk je vraag is, wij vinden altijd een oplossing.

Samen met

Natuurlijk kan ik niet altijd alles alleen. Daarom werk ik graag samen met onderstaande trainers.
Om een groot traject samen aan te kunnen vliegen, om ervoor te zorgen dat ik altijd een back up heb,
of gewoon om te sparren, ideeën te delen en energie uit te wisselen.

Samen met

Natuurlijk kan ik niet altijd alles alleen. Daarom werk ik graag samen met onderstaande trainers.
Om een groot traject samen aan te kunnen vliegen, om ervoor te zorgen dat ik altijd een back up heb,
of gewoon om te sparren, ideeën te delen en energie uit te wisselen.

Daan Tel

Persoonlijk, inspirerend, humoristisch en scherp. Daan is ooit afgestudeerd als bedrijfskundige en ontdekte al snel dat het vooral de menskant van organisaties is die hem fascineert. Hoe bouw je duurzame relaties met je klanten die verder gaan dan alleen transacties? Hoe laat je teams samenwerken op het scherpst van de snede, zonder gedoe? Hoe vind je als leider een balans tussen zelfsturing en aansturing?

In zijn rol als trainer en coach voelt hij zich als een vis in het water om teams verder te helpen met deze vraagstukken. Modellen en theorieën zijn daarbij nuttige hulpmiddelen, maar niet iets om je op blind te staren. Het liefst dompelt hij zich onder in een organisatie om te snappen wat er echt nodig is. “People don’t care what you know, until they know that you care”.

Daan Tel

Persoonlijk, inspirerend, humoristisch en scherp. Daan is ooit afgestudeerd als bedrijfskundige en ontdekte al snel dat het vooral de menskant van organisaties is die hem fascineert. Hoe bouw je duurzame relaties met je klanten die verder gaan dan alleen transacties? Hoe laat je teams samenwerken op het scherpst van de snede, zonder gedoe? Hoe vind je als leider een balans tussen zelfsturing en aansturing?

In zijn rol als trainer en coach voelt hij zich als een vis in het water om teams verder te helpen met deze vraagstukken. Modellen en theorieën zijn daarbij nuttige hulpmiddelen, maar niet iets om je op blind te staren. Het liefst dompelt hij zich onder in een organisatie om te snappen wat er echt nodig is. “People don’t care what you know, until they know that you care”.

Peter Paul Langeveld

Peter-Paul heeft een trackrecord in sales van meer dan 20 jaar, waarvan 14 jaar als trainer en coach. Hij is oprecht geïnteresseerd in de manier waarop mensen met elkaar communiceren en houdt ervan om (bedrijfs) processen te doorgronden. “Hoe kun je communicatie inzetten als effectief instrument om doelen te bereiken en met anderen te verbinden?”

Hij wil mensen in beweging brengen, bijdragen aan hun groei en ontwikkeling zodat ze meer plezier in hun werk krijgen. Nieuwe vaardigheden aanleren en er vervolgens voor zorgen dat deze omgezet worden in nieuw gedrag. Alleen dan kan er iets veranderen en ontstaat er blijvend resultaat.”

Peter Paul Langeveld

Peter-Paul heeft een trackrecord in sales van meer dan 20 jaar, waarvan 14 jaar als trainer en coach. Hij is oprecht geïnteresseerd in de manier waarop mensen met elkaar communiceren en houdt ervan om (bedrijfs) processen te doorgronden. “Hoe kun je communicatie inzetten als effectief instrument om doelen te bereiken en met anderen te verbinden?”

Hij wil mensen in beweging brengen, bijdragen aan hun groei en ontwikkeling zodat ze meer plezier in hun werk krijgen. Nieuwe vaardigheden aanleren en er vervolgens voor zorgen dat deze omgezet worden in nieuw gedrag. Alleen dan kan er iets veranderen en ontstaat er blijvend resultaat.”

Lena Rentschler

Lena doet haar werk met passie en dat merk je aan alles wat ze doet: veel energie en enthousiasme en tegelijkertijd vlijmscherp en altijd recht door zee. Ze voelt snel aan wat nodig is binnen de groep en is niet bang de vinger op de zere plek te leggen waar nodig.

(Commerciële) doelen behalen op een duurzame wijze met oog op het bedrijf én de mens is wat Lena komt brengen.

Lena Rentschler

Lena doet haar werk met passie en dat merk je aan alles wat ze doet: veel energie en enthousiasme en tegelijkertijd vlijmscherp en altijd recht door zee. Ze voelt snel aan wat nodig is binnen de groep en is niet bang de vinger op de zere plek te leggen waar nodig.

(Commerciële) doelen behalen op een duurzame wijze met oog op het bedrijf én de mens is wat Lena komt brengen.

Aanvraag gratis strategiesessie

Een strategiesessie is een goed gesprek over jouw bedrijf of afdeling, jouw medewerkers en jouw klanten. Wat zou er nodig zijn om tot een betere klantbeleving en dus tot betere resultaten te komen? Welk onderdeel van je organisatie verdient daarbij aandacht? Hoe kun je anders naar je bedrijf of afdeling gaan kijken? Aan het eind van dit gesprek heb je een helder beeld van wat je zou kunnen aanpakken én hoe Salescom Solutions je daarbij kan helpen.


    Aanvraag gratis strategiesessie

    Een strategiesessie is een goed gesprek over jouw bedrijf of afdeling, jouw medewerkers en jouw klanten. Wat zou er nodig zijn om tot een betere klantbeleving en dus tot betere resultaten te komen? Welk onderdeel van je organisatie verdient daarbij aandacht? Hoe kun je anders naar je bedrijf of afdeling gaan kijken? Aan het eind van dit gesprek heb je een helder beeld van wat je zou kunnen aanpakken én hoe Salescom Solutions je daarbij kan helpen.