-
๐๐ฎ๐๐๐๐ฌ๐ฏ๐จ๐ฅย ๐ฏ๐๐ซ๐๐ง๐๐๐ซ๐๐งย ๐ฏ๐๐ง๐ฎ๐ข๐ญย ๐๐๐งย ๐ญ๐จ๐ฉ-๐๐จ๐ฐ๐งย ๐๐๐ง๐๐๐๐ซ๐ข๐ง๐ ; ๐๐ฐ๐ฆย ๐ฑ๐ข๐ฌย ๐ซ๐ฆย ๐ฅ๐ข๐ตย ๐ข๐ข๐ฏ?
De zakelijke wereld verandert snel. Wil je groeien? Dan is verandering onvermijdelijk. Maar, hoe ga je om met weerstand en neem je iedereen mee op deze reis? Een top-down benadering is efficiรซnt en cruciaal voor het succes. Mits je het goed aanpakt.
-
Omarm jouw unieke eigenschappen.
Ik weet dat niet iedereen mij evenveel zal waarderen, dat sommige mensen soms gek worden van mijn hoeveelheid energie en dat ik soms best veel praat. Wanneer ik een ruimte binnenkom, is het vaak al duidelijk. Ik steek mijn mening ook
-
Hoe maak je een gouden salesteam?
Het is een vraag die veel ondernemers bezighoudt. Antwoord? Zet mensen op de juiste plek en train ze in waar zij goed in zijn. Een salesteam dat resultaten boekt en de omzet van het bedrijf verhoogt, kan het verschil maken tussen succes en
-
Vallen, opstaan en weer doorgaan. Het klinkt zo makkelijk…
We hebben allemaal wel eens te maken gehad met mislukkingen en tegenslagen, maar het is onze reactie op deze momenten die bepaalt of we echt kunnen groeien. Je gaat onderuit, wat doe je? Op de grond blijven liggen of opstaan?
-
Kernwaarden
Wist je dat de kernwaarden definiรซren voor je bedrijf belangrijk zijn voor de groei van je medewerkers?Wat zijn de kernwaarden van jouw bedrijf? Heb je die eigenlijk gedefinieerd? Misschien jaren geleden, maar streef je die nog steeds na?Kernwaarden zijn de
-
Wat is klantbeleving
Ik heb het heel vaak over klantbeleving en dan in het specifiek ook nog over de optimale klantbeleving. Mijn core business.Wat is klantbeleving? Klantbeleving is het gevoel dat de klant heeft over een organisatie op basis van alle interacties die
-
Waar is het persoonlijke contact gebleven?
Mis jij het ook zo, oprecht contact, van mens tot mens. Wanneer je klant bent, bij de tandarts, de supermarkt, in de horeca. Maar ook gewoon op straat?Ik ervaar steeds vaker dat ik geen prettige klantbeleving heb. En dan vooral
-
Complimenten ontvangen
Feedback geven en ontvangen. Dus ook complimenten geven en ontvangen.Ik geloof zo sterk in de waarde van het geven van complimenten en vind zelfs dat we dat te weinig doen.Ik probeer hier dan ook goed op te letten en voldoende
-
Volop focus op AHT of op klantbeleving?
Vaak zie ik dat startende agents bij callcenters in het begin heel veel gestuurd worden op de AHT.Maar wat wanneer je nu eens begint met ALLEEN MAAR sturen en coachen op de klantbeleving. (Of dit nu de NPS / CSAT
-
Coaching op Attitude van enorme invloed op het resultaat
Mijn trajecten gaan verder dan alleen maar training op vaardigheden. Ik train op gedragsontwikkeling zodat de resultaten uit de training nog groter worden. 1 van de factoren die de gedragsontwikkeling beรฏnvloedt is de attitude. Wat is dat nu attitude? Attitude betekent houding. En deze
-
Overdenken
Hoeveel tijd ben jij kwijt met denken aan wat je allemaal moet/ wilt doen. Zowel zakelijk als privรฉ? Hoe lang duurt het dan voordat jij in actie komt? Overdenk jij ook vaak veel te veel? Omdat je ergens geen zin in hebt,