salescom-solutions-logo-zonder-tekst
Laten wij samenwerken
info@salescomsolutions.com

Ga voor goud met Salescom Solutions.

Breda

+31 (0)76 – 887 75 40

info@salescomsolutions.nl

Search here!

Blog

  • The world needs dreamers. The world needs doers. But above all the world needs dreamers who do. Onlangs heb ik het boek “handboek voor dromenjagers!” van Rianne Toussaint gekocht. Wat heerlijk inspirerend. Bovenstaande quote komt uit haar boek. Mijn droom was om voor mezelf

  • Ik realiseer mij dat ik waarschijnlijk een van de lastigste klanten zal zijn wanneer het aankomt op optimale klantbeleving. Klassiek geval van beroepsdeformatie. Sorry lieve autoverkopers van Nederland, maar ik heb niet altijd een hoge pet op van de verkooptechnieken en

  • Wat zijn de kernwaarden van jouw bedrijf?  Kernwaarden zijn de belangrijkste waarden binnen een bedrijf. Het zijn eigenschappen of drijfveren die laten zien waar jouw bedrijf voor staat. Ook ik werk met mijn eigen kernwaarden en toets alles wat ik doe aan

  • Ik streef ernaar om mijn dienstverlening continue te verbeteren. Klantbeoordelingen helpen mij hier enorm mee. Ik vraag om persoonlijke reviews van mijn deelnemers. Daarnaast is er altijd een eindevaluatie aan het einde van het traject waarin ik samen met de

  • Wil jij steviger in je schoenen staan als leidinggevende? Voel jij je soms onstabiel en uit het veld geslagen door de resultaten van je team? En hoe komt dat denk je? ➡️ Weet jouw team wel precies wat de doelen zijn die

  • Hoe lang moeten jouw klanten soms wachten op een reactie? En wanneer er dan gereageerd wordt, hoe goed is deze reactie? Voldoet deze aan een optimale klantbeleving? Reageer zo snel als je kunt, altijd. Ik heb gemerkt dat de reactiesnelheid niet altijd goed in

  • 𝗚𝗲𝘄𝗼𝗼𝗻 𝗱𝗼𝗲𝗻 𝘄𝗮𝘁 𝗷𝗲 𝘇𝗲𝗴𝘁, 𝘇𝗲𝗴𝘁 𝘃𝗲𝗲𝗹 𝗼𝘃𝗲𝗿 𝘄𝗶𝗲 𝗷𝗶𝗷 𝗯𝗲𝗻𝘁 𝗲𝗻 𝗼𝘃𝗲𝗿 𝗵𝗼𝗲 𝘀𝘂𝗰𝗰𝗲𝘀𝘃𝗼𝗹 𝗷𝗶𝗷 𝗴𝗮𝗮𝘁 𝘇𝗶𝗷𝗻. Het klinkt heel simpel, maar toch gaat het hier vaak mis. Als jij jouw klant belofte A doet in een salesgesprek, maar je komt

  • Deze vraag is ook voor mij bepalend geweest voor het ontstaan van Salescom Solutions. Ik werd al heel blij van trainen, resultaten behalen en mensen mogen helpen in hun ontwikkeling en toen ik voor mezelf begon heb ik hier zelfs een

  • 1. Wees oprecht geïnteresseerd in de coachee 2. Stel goede en relevante open vragen waarbij je op zoek gaat naar de behoefte van de coachee 3. Leg niets op, coachen is samen doen, samen op zoek naar de ontwikkeling 4. Maak de coachee

  • Hoe heb jij jouw customer journey in kaart gebracht? Analyseer jij de klant beleving wel eens, zodat je weet wat de klant drijft, wat hij echt belangrijk vindt, wat hij nu echt nodig heeft? Deze verkregen kennis is zo enorm waardevol.

  • Weet jij wat dit is voor jouw teamleden? Ga jij hier regelmatig het gesprek over aan? Wanneer jouw mensen doen waar ze goed in zijn en waar ze echt fun in hebben, dan zullen zij (en dus ook de resultaten van jouw

  • Deze term komt uit de bokswereld: "De trainer gooit de handdoek in de ring, wanneer hij ziet dat zijn bokser niet meer verder kan en de wedstrijd moet staken". Wanneer ik in het begin van mijn ondernemerschap een handdoek was geweest,