salescom-solutions-logo-zonder-tekst
Laten wij samenwerken
info@salescomsolutions.com

Ga voor goud met Salescom Solutions.

Breda

+31 (0)76 – 887 75 40

info@salescomsolutions.nl

Search here!

Blog

  • Slechte klantenservice kost Nederlandse bedrijven jaarlijks € 3 miljard omzet. Dit is al een wat ouder onderzoek van Lopes Slot, maar nog steeds enorm relevant. Kun je je dit voorstellen? Uit het onderzoek blijkt onder meer dat de financiële sector en telecommunicatiebedrijven

  • Natuurlijk heb je de juiste vaardigheden nodig wanneer je gesprekken voert met klanten, of het nu puur servicegericht is of op het gebied van sales. Maar daarmee alleen kom je er niet. Hoe zit het met jouw mindset en de mindset van

  • Helaas blijft het nog steeds erg lastig om gewoon klantvriendelijk te zijn en empathie te tonen. Nu weet ik dat ik waarschijnlijk de lastigste klant kan zijn, omdat ik een beetje besmet ben met het klantbelevingsvirus😊. Misschien liggen mijn eisen

  • Herken je dit? Je weet dat je moet bellen, dat je met jezelf of je manager hebt afgesproken dat je vandaag minstens 60 calls gaat doen. Je gaat ervoor zitten, je systemen staan klaar, kopje koffie erbij en dan ben je zo

  • Heb je ook wel eens het gevoel dat je trainers het niet slecht doen, maar dat er meer uit te halen valt? Dat het rendement uit de training hoger zou kunnen zijn? Of verzorgen jouw leidinggevenden wel eens een training met betrekking

  • Ik weet dat niet iedereen mij evenveel zal waarderen, dat sommige mensen soms gek worden van mijn hoeveelheid energie, of dat ik soms toch best veel praat. Dat wanneer ik binnenkom, dat je dat vaak ook wel weet. Ik steek mijn

  • Ik start binnenkort weer een salestraining op voor accountmanagers waarbij we ook aan de slag gaan met het ontwikkelen van hun persoonlijke salespitch. Verkopen is volgens mij nog steeds adviseren, de klant helpen bij het inkopen. Wanneer ik dan begin over de

  • We hebben er allemaal wel mee te maken geloof ik. Dingen uitstellen, er even geen zin in hebben, om wat voor reden dan ook. Heel menselijk als je het mij vraagt. We zouden toch vooral moeten doen wat we leuk vinden,

  • Als leidinggevende heb je vele petten op. Eén daarvan is die van de coach. Niet iedere leidinggevende is van nature een goede coach. Gelukkig kun je coachen leren! Met mijn training “De leidinggevende als coach” leert de leidinggevende hoe hij/zij medewerkers

  • Herken je dit? -           Je weet wat het positieve effect gaat zijn wanneer je het op een andere manier gaat doen, maar je merkt dat je nog niet het lef of de vaardigheden hebt om hem ook echt in te zetten. -          

  • Salescom Solutions bestaat in februari 10 jaar. Het getal 10 wordt geassocieerd met leiderschap, vastberadenheid, vertrouwen en onafhankelijkheid. Nummer 10 betekent dat je je eigen bestemming moet creëren. En laat dit nu precies zijn waarom ik ooit gestart ben met Salescom.

  • Volwassen rol: In deze rol reageren we logisch, overeenkomstig de realiteit in het hier en nu. Ouder rol: In deze rol reageren we zoals we onze ouders of andere belangrijke opvoeders hebben zien doen. belangrijk waren. Kind rol: In deze rol denken, voelen