De receptie: een warm bad voor de klant

De baliemedewerker is het visitekaartje van je organisatie!

Hoe komt jouw receptionist of baliemedewerker over bij de klanten? Wie of wat moet voorrang krijgen: de bezoeker of de telefoon? Hoe gaan je medewerkers om met emoties van klanten? Hoe behouden zij het overzicht in piekuren? Deze training geeft inzicht in verbale en non-verbale communicatie en hoe deze op elkaar afgestemd kunnen worden. Je medewerkers leren hoe ze bezoekers en klanten met hun ontvangst een warm bad geven.

 

Deelnemers zullen na deze training:

  • Bezoekers op klantgerichte wijze ontvangen
  • Uitstekende vraagtechnieken en luistervaardigheden beheersen
  • Tevreden klanten creëren
  • Zich bewust zijn van de belangrijke rol die zij binnen de organisatie vervullen
  • Hun persoonlijke uitstraling naar de klant naar een hoger niveau tillen
  • Bekend zijn met de regels voor telefoonetiquette
  • De juiste prioriteiten binnen de verschillende werkzaamheden kunnen stellen

Geïnteresseerd?