๐™€๐™š๐™ฃ ๐™ฉ๐™ฌ๐™–๐™–๐™ก๐™›๐™Ÿ๐™–๐™ง๐™ž๐™œ๐™š ๐™™๐™ž๐™š ๐™ข๐™ž๐™Ÿ๐™ฃ ๐™ ๐™ก๐™–๐™ฃ๐™ฉ๐™ซ๐™š๐™ง๐™ฌ๐™–๐™˜๐™๐™ฉ๐™ž๐™ฃ๐™œ ๐™ค๐™ซ๐™š๐™ง๐™ฉ๐™ง๐™ค๐™›

Onlangs kwam ik een winkel. De deur achterin gaat open en er komt een jongen aanlopen van een jaar of 12 / 13. Hij zoekt goed oogcontact en vraagt met een brede glimlach waar hij mij mee kan helpen. Ik vraag hem om de supplementen en hij loopt met mij mee naar de plek waar deze staan, in plaats van het aan te wijzen en mij zelf te laten lopen. Vervolgens stelt hij vragen en geeft mij goed advies.

Zijn mama (althans dat vermoed ik) komt ook nog even kijken, maar ziet dat het goed gaat en zegt met een knipoog: โ€œdit komt wel goedโ€.

Hij sluit af met de vraag: kan ik u nog ergens anders mee helpen? Keurig vraagt hij mij (weer met een glimlach en oogcontact) of ik wil pinnen of cash wil betalen.

Zijn moeder is er inmiddels bij komen staan en ik geef hen een compliment, dat volwassenen hier nog iets van kunnen leren. Dat dit voor mij de ultieme klantervaring was. Weer kijkt hij mij recht aan, glimlacht en neemt met een heel blij โ€œdank je welโ€ mijn compliment in ontvangst. Ik liep vervolgens met een big smile de winkel uit. Wat een fantastische ervaring als klant. En dat door een jochie van 12 / 13 jaar, die zijn moeder hielp.