โ๐๐๐๐ง๐ค๐ข ๐ ๐ง๐๐๐ ๐๐ ๐๐๐ ๐ ๐ก๐๐ฃ๐ฉ ๐ฃ๐๐๐ฉ ๐ข๐๐, ๐ฌ๐๐๐ง๐ค๐ข ๐๐จ ๐๐๐ ๐ ๐ก๐๐ฃ๐ฉ ๐ฏ๐ค ๐๐ค๐ค๐จ, ๐ฌ๐๐๐ง๐ค๐ข ๐ฌ๐๐ก ๐๐๐ ๐ ๐ก๐๐ฃ๐ฉ ๐ฃ๐๐๐ฉ ๐ซ๐๐ฃ ๐ข๐๐ ๐ ๐ค๐ฅ๐๐ฃ?โ
Sales, klantbeleving, klantcontacten.
Lastig soms, lastig omdat we juist met de mens achter deze rollen en functies te maken hebben. En hier helaas zo vaak aan voorbij wordt gegaan.
Ga je als eerste eens focussen op die menskant en de behoefte van deze persoon. Je zult merken dat je totaal andere gesprekken, meestal zelfs leukere gesprekken, zult krijgen. Ook zal je succesvoller worden in wat je doet.
Wist je datโฆโฆโฆโฆโฆโฆโฆ..
– Gedrag kopiรซren ervoor zorgt dat de ander je aardiger vindt
– 95% van ons gedrag onbewust plaatsvindt?
– Het tegenwoordig bij aankopen steeds meer draait om emoties en beleving.
– De klant zijn beslissing dus voor een heel groot deel baseert op de manier waarop hij is geholpen
– Mensen (dus ook klanten) echt helpen, gelukkiger maakt
– 82% van klanten de samenwerking met een bedrijf stopt vanwege slechte ervaringen
– De klant vaak in eerste instantie gewoon alleen gehoord en erkend wil worden
– Wanneer je klanten effectief wilt meekrijgen, je eerst aansluiting moet zoeken bij hun emoties.