Gewoon doen wat je zegt
๐๐ฒ๐๐ผ๐ผ๐ป ๐ฑ๐ผ๐ฒ๐ป ๐๐ฎ๐ ๐ท๐ฒ ๐๐ฒ๐ด๐, ๐๐ฒ๐ด๐ ๐๐ฒ๐ฒ๐น ๐ผ๐๐ฒ๐ฟ ๐๐ถ๐ฒ ๐ท๐ถ๐ท ๐ฏ๐ฒ๐ป๐ ๐ฒ๐ป ๐ผ๐๐ฒ๐ฟ ๐ต๐ผ๐ฒ ๐๐๐ฐ๐ฐ๐ฒ๐๐๐ผ๐น ๐ท๐ถ๐ท ๐ด๐ฎ๐ฎ๐ ๐๐ถ๐ท๐ป.
Het klinkt heel simpel, maar toch gaat het hier vaak mis.
Als jij jouw klant belofte A doet in een salesgesprek, maar je komt belofte A nooit na, dan is het vertrouwen wat de klant in jou had WEG!
En om dit vertrouwen te herstellen, is heel veel nodig, dat is een lange weg die je moet bewandelen, ร ls het al ooit herstelt.
Terwijl als jij ‘gewoon’ doet wat je belooft, de klant meer en meer vertrouwen in jou krijgt en dat is weer heel goed voor de klantrelatie, de klantbeleving en eventuele vervolg orders.